sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

Me ollaan täällä

Kirjoitin blogia viimeksi tammikuussa ja mulla on edelleen 37 lukijaa. Mikä teitä vaivaa? Kun koulu loppui helmikuussa, mä käperryin peiton alle odottamaan kesää enkä edes ajatellut kirjoittamista. Otin kevään aikana muutaman tatuoinnin ja pari kiloa vyötärölle. Sitten tuli aurinko ja valo, mun kummityttö syntyi ja mä muutin avoliittoon. Mulla on muuten ihan helvetin ihana kämppä! Siis meillä. Vaatii vielä totuttelua, ettei kaikki olekaan minäminä, vaan joskus se on myös me.

Mietin hetken, että pitäiskö mun poistaa kaikki aikaisemmat postaukset ja aloittaa vähän kuin alusta. Vaikka ensimmäiset postaukset on aika ahdistavaa luettavaa, mulle tuli kuitenkin lähinnä haikea fiilis. Oli niissä ajoissa paljon hyvääkin. Joten jätän ne postaukset ainakin hetkeksi rauhaan. Tälle blogin ulkonäölle tosin täytyy tehdä jotain! Kaikelle täytyy tehdä jotain.

Koitan saada jonkinlaisen remontin tälle blogille aikaiseksi ja aloittaa taas kirjoittamaan. Ja hei, nyt mä kirjoitan omalla nimelläni! Luna Viktoria alkoi munkin korviin kuulostamaan jo koiran nimeltä. Joten.. älkää kadotko! :) Loppuun vielä maisemakuva omalta parvekkeelta. Meidän parvekkeelta.


2 kommenttia:

  1. Tiiätkö.. just eilen yksikseen mietin, että laitan sulle viestiä ja kysyn koska palaat blogin ääreen.. :) Ihanaa kun tulit takasin :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle, ettet ole unohtanu tätä pientä blogia. :)

      Poista